Tuomari katsoo tellun ilmettä ja totesi sen kauniiksi.

 

 Näin sitä seisotaan hienosti.

 Näin hienosti meillä meni (ERI,SERT,ROP)

Tuomari kysyi minulta yhessä kohtaa,että jännitänkö minä ja tuumasin siihen etten ole ikinä ollut yksin kehässä ilman muita koiria.Lena (tuomari) sanoin minulle näin: Hei, et sinä ole yksin minä olen täällä sinun kanssasi :) Tässä koko arvostelu

3V.Feminiininen narttu,jolle toivoisin  hieman korkeammat raajat.Erinom sukupuolileima.Hyvä litteä kallo.Toiv. hieman paremmat kulmakaaret.Kaunis ilme,oikea purenta.Norm. kulmaukset.Hyvä runko.Sopiva luusto.Hyvä selkä.Erinom. karvanlaatu.Liikkuu kevyesti.Käyttää häntäänsä oikein.Suhtautuminen tuomariin: rodunomainen lähestyttäessä

Tuomarina: Lena Danker

Erittäin tyytyväinen olen meidän neitoseen.Täytyypä pistää kuva Shapendoes lehteen ja pitäisikö minun vaikka esitellä Tellu ja Sohvi siellä tullaan tutuksi osiolla?

Juhannuksena starttaamme tellun kanssa pitkästä aikaa Kas ry:n juhannuskisoissa.Pistän tähän vielä tuoretta kuvaa meidän mamman(Sohvin) mahasta,sitä voi verrata vieressä olevan Tellun muotoihin.

 Tässä kuvassa kummatkin makoilevat pentulootassa :)